Terveellinen välipala

Tänään vuorossa on terveellinen välipala reissuun tai töihin. Wrapit on todellista pikaruokaa, jotka on myös helppo ottaa evääksi. Niiden ei kuitenkaan tarvitse olla epäterveellisiä. Kun ne valmistaa itse, voi täytteiksi valita ihan mitä vain. Nämä wrapit sisältävät kanaa, hummusta ja pinaattia, ja ovatkin kunnollinen proteiini- ja rautapommi!terveellinen välipalaTerveellinen välipala : Kanasalaatti- wrapit

Ainekset 8 wrappiin:

·         65g baby-pinaattia, pilkottuna

·         1 punainen paprika, ohuina siivuina

·         1 iso porkkana, raastettuna

·         150g hummusta (valitsin valkosipuli-hummusta, koska pidän sen vahvemmasta mausta)

·         25g kanaa, paistettuna ja suikaleina

·         1 rkl auringonkukan siemenia

·         Suolaa ja pippuria

·         8 wrappi-lättyä tai tortillaa

Laita pinaatti, paprika, porkkana ja hummus kulhoon ja sekoita. Lisää kana ja auringonkukan siemenet ja sekoita. Mausta suolalla ja pippurillaterveellinen välipalaterveellinen välipalaVoit lämmittää lätyt uunissa, jos haluat. Laita lätylle täytettä, taittele ja tarjoile tai säästä seuraavaksi päiväksi ja ota messiin terveelliset eväät lähtiessäsi töihin tai reissuun. terveelliset eväätterveellinen välipala

Hyvää ruokahalua! Tämä terveellinen välipala on ihan superkätevä tehdä jo edellisenä päivänä valmiiksi!

Muut fitnesstiistain ruoat löydät täältä, klik.

 

fitfunfamily

Yksi vastaus artikkeliin “Terveellinen välipala”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 6
Tykkää jutusta