Superherkullisen raakapuuron ohje kiireisiin aamuihin

Raakapuuro on superhyvä valinta myös kiireisinä aamuina. Aamupala on todella terveellinen tapa, joka tukee myös painonhallintaa sekä painonpudotusta. Miksi? Tutkimukset osoittavat, että säännöllisen aamiaisen syöjät menestyvät yleensä paremmin painonpudotuksessa sekä pystyvät pitämään pudotutetun painon poissa. Kunnollinen aamupala, joka sisältää tarpeeksi niin hiilihydraatteja, kuituja kuin rasvaakin pitävät sinut kylläisenä ja näin vältyt paremmin herkkukiusauksilta päivän aikana. Usein asiakkaani kysyvät minulta tyypillistä hyvää aamupalaa. Rakastan puuroja, koska niistä voi tuunata just oman maun mukaisen ja lisätä sekaan mitä tahansa. Tänään sain kaapata Domin fitnessruoka-tiistain ja jakaa oman herkkupuuroreseptini. raakapuuro
Fitnessruokana tänään Josefinan lemppari raakapuuro, joka sisältää myös proteiinia!

Raakapuuro

 1dl kaurahiutaleita
 1 dl maitoa
 1dl maitorahkaa
 1rkl Chiasiemeniä
 1rkl maapähkinävoita
 1rkl mustikoita
raakapuuro
Sekoita kaikki ainekset keskenään ja anna tekeytyä jääkaapissa yön yli. Makusi mukaan voit vielä lisätä pilkotun baananin, mikäli haluat. Parasta on nauttia tuorepuuro auringonpaisteessa terdellä, mutta Suomessa tuntuu melko harvoin olevan mahista siihen. Mutta maistuu tää ihan hyvältä myös räntäsateessa, joten sopii myös hyvin Suomen kesään.
Tämä annos sisältää:
341kcl
11g rasvaa
22g proteiinia
33g imeytyvä hiilihydraatti
359mg suolaa
fitfunfamily

2 vastausta artikkeliin “Superherkullisen raakapuuron ohje kiireisiin aamuihin”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 1
Tykkää jutusta