Fitness-tiistain aamusmoothie

Mitä olis Fitnessruoka-sarja ilman superherkullista aamusmoothieta? No ei mitään! Jos lapset on huonoja syömään vihanneksia, marjoja tai siemeniä, niin ei huolta, nimittäin smoothiessa luultavasti ne maistuvat hyvinkin herkullisilta. Meillä juodaan lähes joka aamu smoothieta ja ylijäämästä tehdään seuraavaksi päiväksi jäätelöä. Nam! Tänään me jaetaan meidän perheen lempparismoothien ohje.

Marja-banaani-smoothie

–       1 Ehrmann maitorahka maustamaton

–       2 isoa kourallista mustikoita

–       1 banaani

–       1 pieni kourallinen hampunsiemeniä

–       1 ruokalusikallinen maapähkinävoita

–       1dl vettä

– 1 rkl Puhdistamon marjasmoothiejauhetta

+ aikuisten annokseen lisään vielä 1tl Spirulinaa

Nauti!

—- English —-

What would a fitness food series be without a super delicious morning smoothie? Nothing! If the kids are not that into veggies, berries or seeds, there’s no need to worry because in a smoothie they probably are very tasty. In our house, we drink smoothies almost every morning and make ice cream for the following day, should there be any leftovers. Yummy! Today we are going to share our family’s favorite smoothie recipe.

Berry banana smoothie

–       1 plain Ehrmann quark

–       2 large handfuls of blueberries

–       1 banana

–       1 small handful of hemp seeds

–       1 tbsp peanut butter

–       1 dl water

+ I add 1 tsp of Spirulina for the adults’ portions

Enjoy!

fitfunfamily

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 3
Tykkää jutusta